24 juni: Energiedelen op het KNSM-eiland
De Energiecommissie en bewoners van het KNSM-eiland organiseren op 24 juni
een bijeenkomst. Daar wordt ingegaan op de ins en outs van energiedelen
en -opslag en op de ervaringen op Sporenburg. Centraal staat de vraag:
vinden we het zinvol om een onderzoek te starten naar de mogelijkheden
van energiedelen en -opslag op het KNSM-eiland.
Lees meer

